.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديران پاسخگوي خبرنگاران در پيگيري مصوبات باشند
استاندار مازندران با تاكيد بر اين نكته كه خبرنگاران از استاندار و رئيس ستاد پيگيري مصوبات (معاون عمراني استاندار مازندران) چگونگي اجراي مصوبات را پيگيري نكنند، خاطر‌نشان كرد: رسانه‌ها در اين بخش اگر با عدم تحقق مصوبه‌اي مواجه شدند، بايد از خود مديران دستگاه‌هاي اجرايي بپرسند...
مديران پاسخگوي خبرنگاران در پيگيري مصوبات باشند

استاندار مازندران گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد پاسخگوي خبرنگاران و رسانه‌ها در پيگيري مصوبات دور اول و دوم باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سيد‌محمد كريمي در نخستين جلسه پيگيري مصوبات دور دوم سفر هيئت دولت به استان مازندران اظهار داشت: ارتباط عميق دولت و ملت ريشه‌دار و تاريخي است.
وي با اشاره به اينكه مصوبه‌هاي دولت براساس كار كارشناسي وسيع توسط كارگروه‌هاي تخصصي استخراج شد، افزود: تمام مصوبه‌هاي دور دوم سفر هيئت دولت به استان مازندران در نهاد رياست جمهوري مورد بازخواني قرار گرفت و پس از تطبيق با اداره قوانين و نهاد اين مقررات از روز گذشته ابلاغ شد.
كريمي از معرفي معاونت عمراني استاندار مازندران به عنوان رئيس ستاد پيگيري مصوبات دور اول و دوم سفر هيئت دولت به استان خبر داد و تصريح كرد: اعتبارات تسهيلاتي مصوبه‌هاي دولت از سال آينده ظرف سه سال به مازندران تزريق مي‌شود.
وي نوع مصوبه‌هاي دولت در مازندران را بهتر از گذشته عنوان و بيان داشت: مديران بايد اجراي مصوبات را پيگيري كنند تا از زبان رسانه به مردم گزارش شود.
استاندار مازندران با تاكيد بر اين نكته كه خبرنگاران از استاندار و رئيس ستاد پيگيري مصوبات (معاون عمراني استاندار مازندران) چگونگي اجراي مصوبات را پيگيري نكنند، خاطر‌نشان كرد: رسانه‌ها در اين بخش اگر با عدم تحقق مصوبه‌اي مواجه شدند، بايد از خود مديران دستگاه‌هاي اجرايي بپرسند.
وي با اشاره به اينكه مطلبوعاتي‌ها بايد امانت‌دار خوبي براي عملكرد و حرف‌هاي مديران باشند، گفت: در روز اول مسئوليت به خبرنگاران و مطبوعاتي‌ها اعلام كرديم كه حاشيه را كنار بگذارند چرا كه منافع استان بايد براي همه حفظ شود.
استاندار مازندران خواستار حمايت مطبوعات و رسانه‌ها از مصالح استان شد و بيان داشت: رعايت حداقلي شرط انصاف ضروري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.